Travian Answers

Ας αρχίσουμε με την ερώτησή σας

Ψάξτε απαντώντας ερωτήσεις

Για να βρείτε μια απάντηση, επιλέξτε μια κύρια κατηγορία και μετά μια υποκατηγορία μέχρι να εμφανιστεί η απάντηση πιο κάτω, Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε μια απάντηση μόνος/η σας, θα έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τέλος. .

Έχω μια ερώτηση σχετικά...

Ας δούμε τις λεπτομέρειες:

Ψάξτε μέσω sitemap

Προτιμάτε να ψάχνετε μέσω ενός κανονικού sitemap όπως γνωρίζετε από τα αγαπημένα σας websites; Κανένα πρόβλημα. Απλά χρησιμοποιήστε την Answers sitemap-πλοήγηση για να βρείτε την απάντηση.

Shadow Empires - Περιοχές και Πόντοι Νίκης

Στις ετήσιες ειδικές εκδόσεις, το παιχνίδι πραγματοποιείται σε χάρτη της Αρχαίας Ευρώπης που χωρίζεται σε 87 περιοχές. Στη ειδική έκδοση 2020, Shadow Empires, παρουσιάστηκαν οι παρατάξεις, επηρεάζοντας τον τρόπο ελέγχου των περιοχών.

Περιοχές, εγκατάσταση και έλεγχος

Οι 87 ανεξάρτητες περιοχές μπορούν να ελεγχθούν από παρατάξεις, επιτρέποντάς τους να συγκεντρώσουν πόντους νίκης. Επιπλέον, η μεγαλύτερη συμμαχία της παράταξης στην ελεγχόμενη περιοχή μπορεί να ενεργοποιήσει την αρχαία δύναμη (τεχνούργημα).

Λοιπόν, πώς μπορείτε να κατέχετε μια περιοχή; Πρώτον, πρέπει να ξεκλειδωθεί. Αυτό συμβαίνει όταν οι κορυφαίες 5 μεγαλύτερες συμμαχίες στην περιοχή έχουν τουλάχιστον 4.000 πληθυσμούς συνολικά στην περιοχή. Ο πληθυσμός άλλων συμμαχιών, παίκτες χωρίς συμμαχία, σε διακοπές ή απαγορευμένες, καθώς και χωριά Νατάριοων  δεν λαμβάνονται υπόψη. Μόλις η περιοχή ξεκλειδωθεί, δεν μπορεί να κλειδωθεί ξανά. Ωστόσο, εάν ο πληθυσμός μειωθεί κάτω από 4k, τότε η περιοχή σταματά να παράγει πόντους νίκης και η περιφερειακή δύναμη θα απενεργοποιηθεί.

Είναι δυνατό μόνο να εγκατασταθούν νέα χωριά σε περιοχές που είναι ξεκλείδωτες ή γειτονικές ξεκλειδωμένες περιοχές. Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι μερικές περιοχές στην αρχή του παιχνιδιού, όπου γεννιούνται νέοι παίκτες και όπου είναι πάντα δυνατό να εγκατασταθούν νέα χωριά. Κάθε παράταξη έχει διαφορετική περιοχή εκκίνησης, όπου οι παίκτες γεννιούνται. Όταν αυτή η περιοχή γεμίσει, οι νέοι παίκτες αρχίζουν να εμφανίζονται σε μια άλλη κοντινή περιοχή, μετά σε μια άλλη και ούτω καθεξής.

Εάν οι συμμαχίες μιας παράταξης σε μια ξεκλείδωτη περιοχή καταφέρουν να επιτύχουν μαζί πάνω από το 50% του πληθυσμού στην περιοχή (μετράται μόνο τα 5 κορυφαία χωριά συμμαχιών στην περιοχή), η παράταξη θα αρχίσει να παίρνει τον έλεγχο της περιοχής. Αυτό διαρκεί 24 ώρες σε κανονικούς διακομιστές, 16 ώρες σε x2 και 12 σε ταχύτητα x3. Εάν καταφέρουν να κρατήσουν την πλειοψηφία, θα ελέγχουν την περιοχή.

Πληροφορίες σχετικά με τον πληθυσμό της περιοχής, των παρατάξεων και των 5 κορυφαίων συμμαχιών εμφανίζονται στην καρτέλα Στατιστικά> Περιοχή και σε οποιαδήποτε Πρεσβεία που βρίσκεται στην περιοχή. Λάβετε υπόψη ότι η στήλη "Περιφερειακός πληθυσμός" στα στατιστικά στοιχεία δείχνει τον πληθυσμό της κορυφαίας συμμαχίας 1 στην περιοχή και όχι τον συνολικό πληθυσμό στην περιοχή.

Ακολουθεί μια επισκόπηση των περιφερειακών μηχανικών:

Κατάσταση περιοχής

Πως να επιτευχθεί

Επιδράσεις

Κλειδωμένη

Όλες οι περιοχές αρχίζουν ως κλειδωμένες.

Δεν είναι δυνατή η διευθέτηση εκτός εάν γειτνιάζει με μια ξεκλείδωτη περιοχή. Μερικές περιοχές εκκίνησης αποτελούν εξαίρεση. Είναι επίσης πάντα δυνατό να εγκαταστήσετε ένα δεύτερο χωριό σε μια περιοχή όπου έχετε την πρωτεύουσα σας.

Ξεκλειδωμένη

Οι 5 κορυφαίες συμμαχίες στην περιοχή πρέπει να επιτύχουν συνολικά 4.000 πληθυσμούς στην περιοχή.

Μπορεί να διεκθικηθεί και να αμφισβητηθεί. Δεν είναι δυνατό να κλειδωθεί ξανά.

Υπό διεκδίκηση

Μία από τις ομάδες πρέπει να επιτύχει πάνω από 50% πληθυσμό στην περιοχή. Υπολογίζεται μόνο ο πληθυσμός των κορυφαίων 5 συμμαχιών.

Μπορεί να υποβαθμιστεί σε ξεκλείδωτο εάν η παράταξη χάσει την πλειοψηφία.

Ασφαλής

Η παράταξη πρέπει να διατηρεί την πλειοψηφία για πάνω από 24 ώρες συνεχώς.

Τα μέλη την συμμαχίας που έχουν τον έλεγχο μπορούν να ενεργοποιήσουν την αρχαία δύναμη της περιοχής (εάν έχει) και η συμμαχία λαμβάνει πόντους νίκης, αρκεί ο πληθυσμός της περιοχής να είναι πάνω από 4.000.

Αρχαίες δυνάμεις και πόντοι νίκης

Η μεγαλύτερη συμμαχία στην περιοχή που ανήκει στην παράταξη που έχει τον έλεγχο αποκτά πρόσβαση στην αρχαία δύναμη της περιοχής εάν έχει. Κάθε παίκτης αυτής της συμμαχίας μπορεί να ενεργοποιήσει την αρχαία δύναμη. Για να το κάνει, ο παίκτης πρέπει να έχει Treasury στο επίπεδο 10 (για μικρές δυνάμεις που σχετίζονται με το χωριό) ή 20 (για εξουσίες που σχετίζονται με λογαριασμό). Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δύναμη σε οποιοδήποτε χωριό. δεν χρειάζεται να βρίσκεται στην ίδια περιοχή με τη δύναμη.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε μία δύναμη σε κάθε χωριό, αλλά μόνο μία από τις εξουσίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ολόκληρο τον λογαριασμό. Μόλις ενεργοποιηθεί, η ισχύς διαρκεί 24 ώρες (ανεξάρτητα από την ταχύτητα του διακομιστή). μετά, μπορεί να επανενεργοποιηθεί εάν η συμμαχία εξακολουθεί να έχει πρόσβαση στην εξουσία. Μια ενεργοποίηση είναι δωρεάν κάθε μέρα. κάθε πρόσθετη ενεργοποίηση κοστίζει 5 (για εξουσίες χωριού) ή 10 (για εξουσία λογαριασμού)

Η ισχύς μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί υπό τις ακόλουθες συνθήκες:

  • Εάν εγκαταλείψετε τη συμμαχία σας
  • Εάν χάσατε το χωριό όπου ενεργοποιήθηκε
  • Εάν η συμμαχία σας έχασε την πρόσβαση στη δύναμη

Οι αρχαίες δυνάμεις, αν και πολύ χρήσιμες, δεν είναι το μόνο όφελος των περιοχών ελέγχου. Αν θέλετε να κερδίσετε, η φατρία σας πρέπει να συγκεντρώσει πόντους νίκης. Κάθε μέρα μια φατρία ελέγχει μια περιοχή, κερδίζει πόντους νίκης. Το ποσό εξαρτάται από την περιοχή:

  • Μοναδική ισχύς - 20 βαθμοί ανά ημέρα
  • Μεγάλη ισχύς - 60 πόντοι ανά ημέρα
  • Μικρή ισχύς - 50 πόντοι ανά ημέρα
  • Χωρίς ισχύ - 100 ή 200 πόντοι ανά ημέρα

Επιπλέον, οι συμμαχίες της φατρίας που βρίσκονται στην κορυφή 5 της περιοχής λαμβάνουν επίσης πόντους νίκης, με βάση τη συμβολή τους στον πληθυσμό.

Το φαινόμενο που συγκεντρώνει τους περισσότερους πόντους νίκης στο τέλος του παιχνιδιού κερδίζει. Μέσα σε αυτή τη φατρία ο νικητής είναι η συμμαχία που είχε τους περισσότερους πόντους νίκης μέχρι το τέλος.

Το Shadow Empires διαρκεί 180 ημέρες σε x1 και 80 ημέρες με ταχύτητα x3.

Πτώση περιφερειακού πληθυσμού

Εάν ο περιφερειακός πληθυσμός μειωθεί κάτω από 4000, η περιοχή σταματά να παράγει VP και δεν προσφέρει την περιφερειακή ισχύ.

Η περιοχή είναι ακόμα κατακτήσιμη / ξεκλείδωτη / κατακτημένη / ασφαλισμένη, οι μηχανισμοί της κατάκτησης επαναφόρτισης δεν επηρεάζονται. Η μόνη αλλαγή είναι ότι η παραγωγή VP σταματά και οι δυνάμεις αυτής της περιοχής δεν είναι ορατές στα ταμεία.

Παράδειγμα 1:

Η περιοχή είναι ξεκλείδωτη αλλά πέφτει ξανά κάτω από 4000 πληθυσμούς

  • Ενώ είναι κάτω από 4000 πληθυσμούς, μια ομάδα επιτυγχάνει περιφερειακό έλεγχο> 50%
  • Ξεκινά η επαναφόρτιση του κατακτητή.
  • Ακόμα εμφανίζεται το περιφερειακό μήνυμα "πολύ χαμηλού πληθυσμού"4.000 πληθυσμός επιτυγχάνεται ξανά.
  • Η επαναφόρτιση του κατακτητή είναι τώρα ορατή.

Παράδειγμα 2:

  • Η περιοχή είναι ξεκλείδωτη.
  • Η Faction Empire κατέκτησε την περιοχή με τη μεγαλύτερη συμμαχία Α.
  • Ο παίκτης Β χρησιμοποιεί αρχαία δύναμη.Η περιοχή πέφτει κάτω από 4000 πληθυσμούς.
  • Η αυτοκρατορία και η συμμαχία Α δεν παίρνουν VP από αυτήν την περιοχή και οι παίκτες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αρχαία δύναμη αυτής της περιοχής.
  • Ο παίκτης Β εξακολουθεί να έχει ενεργή ισχύ αρχαίας. δεν ακυρώνεται. Απλώς δεν μπορεί να το επανενεργοποιήσει αφού τελειώσει το εφέ.
  • Η περιοχή εμφανίζεται πάνω από 4000 πληθυσμούς.
  • Empire και συμμαχία Ένα ξεκίνημα για να ξαναγίνει παραγωγή VP και οι παίκτες συμμαχίας μπορούν να ενεργοποιήσουν ξανά τις αρχαίες δυνάμεις.

Χάρτης επισκόπησης


Κάντε κλικ στον χάρτη για να ανοίξετε τη μεγαλύτερη έκδοση του.

Ο παραπάνω χάρτης δείχνει το πεδίο μάχης των ετήσιων ειδικών διακομιστών. Είναι αρχαία Ευρώπη, χωρισμένη σε περιοχές. Ο χάρτης δείχνει τα σύνορα όλων των περιοχών (συμπεριλαμβανομένων των υδάτων), τα ονόματά τους, τις δυνάμεις τους και τα σημεία νίκης. Δείχνει επίσης τις πρώτες περιοχές κάθε παράταξης.

Σημείωση: αυτό δεν σημαίνει ότι οι παρατάξεις περιορίζονται σε αυτές τις περιοχές, εάν δεν υπάρχει χώρος για νέους παίκτες σε αυτές τις περιοχές, θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε άλλη κοντινή περιοχή.

Έχουμε χρησιμοποιήσει σύντομα ονόματα για τις αρχαίες δυνάμεις, εδώ είναι μια εξήγηση για το τι σημαίνουν:

  • Αρχιτέκτονας - ισχυρότερα κτίρια
  • Μπότες - ταχύτερα στρατεύματα
  • Σύγχυση - cranny + τυχαίος στόχος
  • Διατροφή - λιγότερο πεινασμένα στρατεύματα
  • Μάτια - καλύτεροι κατάσκοποι
  • Αποθήκευση - υπέροχη αποθήκη και υπέροχα σχέδια σιτοβολώνων
  • Εκπαιδευτής - ταχύτερη εκπαίδευση στρατευμάτων

Δείτε τις λεπτομέρειες σχετικά με τις αρχαίες δυνάμεις στο άρθρο των εφέ αντικειμένων. Τα εφέ είναι τα ίδια, ωστόσο οι Ετήσιοι Ειδικοί διακομιστές δεν έχουν τεχνούργημα της ανόητης (τυχαίας) δύναμης.


Απαντήθηκε ικανοποιητικά η ερώτησή σας;

Ναι   Ουδέτερο   Όχι